شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
سراسیمگی در تعویض ها ستودنی نیست!!!!
شوشان ـ دکتر حمید خادم مسجدی :

  برخی عقب ماندگی ها با دستان پرتوان برخی نماینده ها صورت می گیرد! 
حال یا با دستور مستقیم و با قصد انتقام گیری از برخی تحصیل کردگان که با فشار بر وزیران یا لایه های استانی آن را عملیاتی می کنند!!! یا غیر مستقیم... ماه ماه توبه هست در تعویض نیروهایمان خدایی رفتار کنیم! نبایستی سراسیمگی به خرج داد چه ضرورتی حاصل شده بدون مراسم جابه جایی صورت گیرد؟  بخصوص اگر گزینه ها همه از جنس بومی و فرزندان این شهر باشند. *نماینده قدر بیشتر توان خود را بر پیشنهاد نیرو سازی در استان و وزارتخانه متمرکز می کند نه مانع صعود نیرو به بالا چرا که با گرفتن فرصت های فرزندان نخبه، سقوط جایگاه شهرستان فراهم می شود !!!!* در لیالی قدر گزینه پیشنهادی به اینگونه نمایندگان توبه و انابه به درگاه ایزدی از تکرار کرده خود بپرهیزند که متاع دنیا کوناه و مسیر دراز و نیاز به احسان دارد جبران مافات باید کرد خدایا توبه ما را در این شب قدر بپذیر ملاک را چه چیزی قرار دهیم  *میزان حضور در ستاد یا کارایی؟* پیشرفت شهر چه چیزی را طلب می کند؟  ان شاءالله که تسویه حساب شخصی نبوده باشد دیر یا زود همه ی مردم در خصوص لوکوموتیو تغییر نمایندگان قضاوت خواهند کرد.
ملاک تعویض و انتخاب  مدیران بایستی نتیجه و بازخورد کاری آن ها قرار داده شود نه...! طبق آمار و ارقام واقعی اگر خروجی این مدیر و میزان موفقیتش بهتر از قبلی ها بوده باشد چه ضرورتی در تعویضش پیش آمده؟ آیا دلیل تعویض عدم همراهی در انتخابات هست؟ با سلیقه من نماینده مطابقت نمی کند؟ یا ضعف کاری؟ *عبرت بگیریم شال مدیریت ماندنی نیست چون دور اولی نماند!!!* حال این سوال از مسئولین استاتی مطرح هست  اگر کسی نتوانسته مسئولیت قسمت خود را جمع کند چگونه می تواند مسئولیت یک اداره را به دست بگیرد!!! 
رئیس لایه استانی نبایستی اسیر ماندگاری پستشان بشوند بلکه لایقان آن مجموعه را برای ریاست انتخاب کنند!!!
اگر تعویض هم قرار هست صورت بگیره عجله چرا؟؟ روال معمول  مراسمی را برای تقدیر از زحمات این مدیری که وقت خود را گاها ماه ها برای پیشرفت شهرستان به صورت شبانه روز وقف کرده صورت بگیرد  بایستی همه به حرکت تودیع و معارفه به عنوان  یک فرهنگ نگاه کنیم و پایبند باشیم!!!  پست ماندنی نیست ولی نحوه تعویض درست یک فرهنگ محسوب می شود!!! که جامعه نظاره گر آن خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار