شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
سپاه امروز نماد مقاومت،جهاد مخلصانه،مظهرمبارزه با تروریسم وجریانات انحرافی وسازندگی می باشد.
شوشان ـ سید عابدین موسوی :

 سپاه یکی از مؤلّفه‌های قدرت است؛سپاه را روزبه‌روز باید اعتلاء و کیفیّت بخشید (مقام معظم رهبری)

 دوم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان مبارک حکیمانه معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است.
بی تردید امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح به عنوان نماد عزت، مقاومت، جهاد مخلصانه و مظهر راستین مبارزه با تروریسم و جریانات انحرافی، با صلابت و اقتدار مثال زدنی به پشتوانه ای بزرگ برای این نظام و تکیه گاهی بزرگ برای مردم تبدیل شده است.
سپاه پاسداران از ابتدای تشکلیل انقلاب اسلامی  تا به امروز با همه توطئه ها وشرارتهای گروهک های مختلف ضد انقلاب وغرب گرامبارزه کرد وباعث افتخار وسربلندی نظام بوده وهست . ودرسایه اجرالی دقیق فرامین فرماندهی معظم کل قوا به دستاوردهای عظیمی درعرصه های مختلف نظامی ودفاعی وامنیتی رسیده است وباعث غرور وافتخار ایران  اسلامی درجهان شده است . امروز سپاه مجموعه‌ای قدرتمند در عرصه‌های نبرد زمینی، دریایی و هوافضا از قدرت موشکی در سطح پیشرفته برخوردار است  وراز موفقیت سپاه رسالت پاسداری- ایمان و اتکا به خودباوری جوانان مخلص ومتعهد همین مرز بوم واعتقاد به کلام امام خمینی ورهبری معظم " ما می توانیم:  بوده است که اگر این مدل موفقیت وپیشرفت سپاه برای سایر عرصه ها ی اقتصادی و.... کشور الگو برداری گردد قطعا شاهد موفقیت های چشمگیری خواهیم بود به فضل الهی سپاه پاسداران نهادی است مردمی ، انقلابی و ولایتمدار که درکنار سایر نیروهای مسلح با نقش آفرینی بی بدیل، پر صلابت و مثال زدنی در صحنه های داخلی و بین المللی و نیز دفاع همه جانبه از آرمان ها و دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژه در دوران حماسه دفاع مقدس عزت، امنیت پایدار و اقتدار ملی را به ارمغان آورد و با تقدیم بهترین فرزندان این امت مانند سرداران شهیدحاج قاسم سلیمانی، بروجردی، همت، زین الدین، باکری، کاظمی و تهرانی مقدم، الگوهای ماندگار برای نسل های بعد به یادگار گذاشت.
موفقیت وکارنامه درخشان چهار دهه گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام ماموریت‌های خطیر بویژه کمک در تقویت و پیروزی جبهه مقاومت و رویارویی با ترفندها و فتنه‌های بی شمار علیه انقلاب اسلامی بر دوست ودشمن واضح ومبرهن است.وهمین موفقیتها با وجود کارشکنی ها ودشمنی های استکبار جهانی موجب سرخوردگی وضعف دشمنان است .
موفقیت اخیییر سپاه  پاسداران ، شکست هیمنه پوشالی وعنکبوتی رژیم اسرائیل و شکستن تابو و اسطوره شکست ‌ناپذیری ارتش اسرائیل  بود که با وجود پشتیبانی کشورهای مختلف غربی واروپایی ومنطقه از قبیل آمریکا، فرانسه، انگلیس، ناتو و جبهه غربی حمله به اراضی اشغالی را اجرا کرد و توانست از فاصله نزدیک به 2 هزار کیلومتر موشک‌ها و پهپادهای خود را به مراکز نظامی و امنیتی اسرائیل رسانده و آنها را نابود کند.
انجام توطئه‌های بی شمار ضد این نهاد مقدس از جمله تروریستی خواندن و اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه این مجموعه انقلابی نه تنها باعث نشده که سپاه عقب نشینی نمایند بلکه روز بروز برمحبوببت وموفقیت این نهاد عزیز افزوده می شود ولذا برماست که برتقویت این نهاد مقدس تلاش کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار