شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
شوشان ـ محسن بهداروند مرداسی:

 نتانیاهو برای فرار از فشارهای داخلی و بین المللی به هر قیمتی بدنبال توسعه جنگ در منطقه است. در اصل آرزوی دیرینه اسرائیل و شخص نتانیاهو تشدید جنگ و آشوب در منطقه است.
 شما به ساختار و موجودیت و درون این رژیم هم که نگاه کنید از روز سنگ بنا اول  با نشان دادن مشت آهنینش و با ترورها؛ و کشتارها و بمبارانهای کور و قتل عام و آوارگی بی حد مرزش آنهم در سکوت کشورهای عربی و اتحادیه اروپا و شورای امنیت و جامعه بین الملل هر غلطی که خواست؛ انجام داد و همانطور که حضرت آقا بارها فرمودند  «در جلوی چشم همه ی دنیا جنایت میکند» تا توسعه منافع خود را گسترش دهد و  امروز همچون سگ هار بی رحمانه به ساختمانی که طبق قوانین بین الملل جز خاک وطن ما بود حمله کرد و فرزندان آن خانه را شهید کرد.
 چرا دنیا این تصاویر خشونت آمیزی را که یک روز به بیماران بیمارستان‌ها؛ روز دیگر به مساجد و سفارتخانه ها ‌و امروز به کنسولگری ها که به مثابه خاک آن کشور بحساب می آیند؛ حمله می‌کند و سکوت اختیار می‌کنند.
 ماهیت این رژیم غاصب آیا بجز ترور و ویرانی چیز دیگری بوده است. اسرائیل نشان داد که ادامه زیست و آرامش خودش را تنها در جنگ و جنگ افروزی می‌بیند. این سگ هار در پی شکست های پی در پی و نابسامانیهای داخلی و بیرونی تنها راه نجات خودش را در این می‌بیند که به جان منطقه بیفتد و منطقه را بسمت یک تنش بزرگ جهانی سوق دهد. اما کور خوانده است و بزودی مزد ویرانی هایش را توسط جبهه مردمی برای آزادی فلسطین خواهد دید و سر این اژدها توسط جبهه مقاومت منطقه  «له» خواهد شد. اسرائیل بدنبال توسعه جنگ به هر قیمتی ست و ما با  درایت هرچه بیشتر باید تنش افکار عمومی جهان را بر علیه او چند برابر کرده ‌ و باید کاری کنیم و جامعه جهانی را مجبور و وادار  کنیم که اگر این حملات و این روند در منطقه بیشتر شود ‌قطعا منطقه و به تبع آن جهان با خطر های جدی ای مواجه خواهد شد و اتحادیه اروپا و شورای امنیت و کشورهای عربی و جامعه بین الملل با مرز بندی قاطع در برابر او موضع سختی را اتخاذ کرده تا دیگر در دنیا شاهد این وحشی گریها نباشیم.
 نتانیاهو با حمله 7 اکتبر تمامی قدرت نظامی و حیثیت نداشته اش در جهان برای همیشه سوخت و از دست دادو چیزی برای از دست دادن ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار