شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
نماینده شادگان در مجلس عنوان کرد:
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در خوزستان مشکلات مقطعی مانند ریزگرد، سیل، خشکسالی و ... دارند اما بحث بیکاری جوانان در خانواده‌های خوزستانی دغدغه اصلی است.

حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد در پانزدهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال خوزستان که شامگاه دوم اسفند ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: همه مسولان و وزرا بر تلاش برای حل مشکلات استان خوزستان به خصوص در مساله بیکاری تاکید دارند اما نتیجه‌ای که مد نظر است اتفاق نمی افتد.

وی ادامه داد: عده‌ای عنوان می‌کنند که به دلیل مشکلاتی که در خوزستان وجود دارد، این استان جای سرمایه‌گذاری نیست و به همین دلیل باید به دنبال عواملی بود که مانع سرمایه‌گذاری در استان می‌شوند و این عوامل را از میان برداشت.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهاجرت مردم از خوزستان عنوان کرد: آن‌هایی که امکان مهاجرت از خوزستان را دارند، از این استان می‌روند و اگر به این موضوع توجه نشود شاهد مهاجرت نیروی انسانی از خوزستان خواهیم بود.

ناصری نژاد با بیان اینکه اصلی ترین دغدغه مردم خوزستان بحث بیکاری است، خاطرنشان کرد: مردم در خوزستان مشکلات مقطعی مانند ریزگرد، سیل، خشکسالی و ... دارند اما بحث بیکاری جوانان در خانواده‌های خوزستانی دغدغه اصلی است و این مساله باعث مهاجرت بسیاری از خوزستان به دیگر استان های کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه خوزستان پیشینه بسیار خوبی در زمینه تعاونی‌ها داشته است، ادامه داد: در حال حاضر اکثر تعاونی‌ها در خوزستان تعطیل شده‌اند و و بسیاری نیز مقروض هستند و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند. برای مثال تعاونی‌های مرزنشینان که در این شرایط اقتصادی می‌توانست کمک بسیار خوبی به کشور کند، تعطیل شده‌اند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید زمینه سرمایه‌گذاری در خوزستان فراهم شود زیرا این استان جایی بسیار بکر برای سرمایه گذاران است. علی رغم ظرفیت‌های فراوانی که در خوزستان برای سرمایه گذاری وجود دارد اما مردم در کمال فقر و مشکلات زندگی می‌کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار