شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
شهرداری اهواز با تمام توان و امکانات موجودش علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود بعنوان یک سازمان خدماتی و پشتیبان دهنده، همواره بسیار فعال در همه ی عرصه ها چه درگذشته به مانند دفاع مقدس، امور بازسازی و چه در حال حاضر در ترویج فرهنگ ولایی، یا تدارکات مراسم اربعین حسینی، راهیان نور، سیل چند سال پیش و ده ها بحران دیگر بالاخص مشارکت و حضور موثر در امداد، نجات و آوار برداری فاجعه متروپل آبادان که بمثابه ی مشتی از خروار می توان برشمرد.

علی ای حال وضعیتی را باید خدمت ریاست جمهوری منعکس نمود، از این که شهرداری اهواز در فهرست سیاه بانک‌ها برای دریافت وام قرار دارد.
زیرا، در خصوص یک فقره وام  به مبلغ  ۳۵ میلیارد ریال که در دهه هشتاد شهرداری اهواز برای اجرای یکی از طرح‌های شهری خود دریافت کرده بود. امروز به مرز ۵ هزار میلیارد ریال رسیده است که ناتوانی در پرداخت این وام موجب قرار گرفتن این سازمان خدوم در لیست سیاه برای دریافت وام شده است. 

حالیه، نخست از آن مقام بزرگوار انتظار داریم اولا، سود و دیرکرد وام مذکور را حذف نماید و در گام بعدی دستور فرماید که شهرداری اهواز را از لیست سیاه بانکها برای دریافت وام خارج گردانند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار