اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
شوشان ـ عبدالرحمن نیک سرشت :

آرای تمام کارشناسان نظامی جهان  در خصوص عملیات محدود موشکی ایران بر اساس گزارشات میدانی اصابت هدف دال بر موفقیت ۷۰ درصدی آن در برابر ائتلاف گسترده و چند لایه ی پدافند هوایی به رهبری آمریکا، انگلیس، اردن و اسرائیل مستندا از رسانه ها منتشر گردید و پیامدهای سیاسی، اجتماعی، نظامی و حتی اقتصادی زیر را به همراه خواهد داشت.
۱- از حیث اجتماعی این عملیات مورد شادی مسلمانان منطقه و همه آزادگان جهان گردید که از ۷ اکتبر به بعد در مورد جنایات اسرائیل بر علیه مردم مظلوم غزه دست به تظاهرات زده و انزجار خود را نسبت به این تحرکات دد منشانه نشان می دادند و نسبت به تعهد ایران و رهبری معظم آن در انجام وعده صادق ابزار تشکر و قدردانی نمودند این نکته از برجسته ترین دستاوردهای آن عملیات است که نباید از آن غافل ماند.
۲-از لحاظ سیاسی مشخص شده اسرائیل و حامیانش حرف نخست را در منطقه غرب آسیا نمی زنند و قدرت پوشالی و همینه ی کاذب شکست ناپذیری آنها  ناشی از ترسی واهی است که سالیان درازای توسط بوق های تبلیغاتی ایجاد شده است.
۳- از جنبه ی نظامی  عملیات وعده صادق  نه تنها پیشرفت های چشمگیر بخش های تکنیکال نظامی نیروهای مسلح ایران را به نمایش گذاشت بلکه مسائل نرم افزاری راهبردی و محاسبات دقیق مدیریت در جنگ های مدرن را نیز عرضه نمود و به خصوص به جبهه ی مقاومت اعم از عراقی ها، یمنی ها، فلسطینی ها و لبنانی ها آموزش داده که از این به بعد با این آرایه نظامی با دشمن مقابله نمایند.
۴-آنچه در عملیات وعده صادق دستاورد اقتصادی محسوب می شود نحیف کردن اقتصاد دشمن جرار یعنی اسرائیل از طریق پرهزینه سازی مسائل پدافندی چند لایه و گسترده در مقابله با این نوع آرایه های نظامی ایران در بخش هوا وفضا بود .یعنی همان بلائی که در جنگ روسیه بر سر اوکراین و ناتو آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار