اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
شوشان ـ عبدالرحمن نیک سرشت :

 به گزارش الجزیره، سه پسر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله ی دد منشانه اسرائیل غاصب به اردوگاه الشاطی غزه به شهادت رسیده‌اند .
جالب آنجاست که این رهبر برجسته ی جنبش حماس به سبک و سلوک مجاهدان فی سبیل الله صدر اسلام با چهره ای بشاش در لحظه ی اعلام خبر شهادت فرزندان و نوه هایش گفتند: همه ی مردم ما بهای سنگینی پرداخته اند و عزیزان آنها به شهادت رسیده اند و من هم یکی از آنان هستم که تا کنون نزدیک به 60 نفر از اعضای خانواده ام نیز مانند همه ی مردم فلسطین به شهادت رسیدند و هیچ تفاوتی بین آنها نیست. زهی خیال باطل، اشغالگران بر این باورند که با هدف قرار دادن فرزندان رهبران مقاومت عزم مردم ما را می شکنند.
اسماعیل هنیه با صدایی رسا اعلام نمود،  ما به اشغالگران می گوییم که این خون ها ما را در اصول و پایبندی به سرزمینمان استوارتر می کند.
آری، اگر فلسطینی ها نبودند و نیز این یهود کینه توز، پس تاریخ چگونه خلق این تصاویر ایمانی را در هزاره ی سوم می توانست گزارش کند . همان آئینه تمام نمای جهاد در راه خدا که در انکسار پلشتی های زمانه پژواک دلنشین اهل ایمان را منعکس می کرد.
آری، ما مسلمان جهان باید خود را وام دار این خون های پاکی بدانیم که امروز بخاطر دفاع از مسجد الاقصی و حفظ سرزمین های اسلامی در نهایت ایثار و فداکاری ضمن زندگی اسارتباری که دارند.ایضا، در نبردی نابرابر با دستانی رنجور پیکار می کنند و هیچ ترسی از شهادت به دل راه نمی دهند.
پس اسماعیل هنیه، چراغ خانه ات روشن باد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار