اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
شوشان ـ عبدالرحمن نیک سرشت :

مردمی که در بی آیندگی مطلق سیر می کنند و هیچ امیدی به تحول بنیادین در زندگی خود نمی بینند به سمت و سوی تاریک تاریخ هدایت می شوند و تلاش نخبگان مصلح برای نجات آنها بسی دشوار می گردد زیرا، بستر مناسبی به جهت کنشگری و فعالیت مثبت آنها فراهم نیست.
به هر حال در حوزه ی انتخابیه ی رامهرمز و رامشیر که با بن بست توسعه ای روبرو هستند ما با یک چنین وضعیت تراژیک مواجه هستیم که سراسر مملو از یاس و نومیدی است.
بدون تردید با این که همه نهادهای نظارتی بر انتخابات شاهد گژرفتاری های سوداگران رای در این حوزه انتخابیه  هستند و اعمال غیرقانونی آنها را به عینه می بینند اما متاسفانه هیچ واکنش بازدارنده از خود نشان نمی دهند به خصوص وزارت کشوری ها که متولی برگزاری سالم انتخابات هستند و همچنان به نظر می رسد که ما باز شاهد ورود ماشین های شیشه دودی پر از اسکناس جهت خرید و فروش رای در روز استقرار صندوق ها باشیم و کمافی السابق کاری از دست متولیان امر بر نیایید و تدبیری هم در جلوگیری از آن نداشته باشد تا دوباره شاهد آن باشیم که چگونه فضیلت ها را به قربانگاه برده و ذبح می کنند.
آری، افسوس که فریادرسی نیست و به قول لرها روز به روز این دو شهر چول و چول تر بشوند و از این پس باید بگوئیم که در رام چوله ها هیچ روزنه ی امیدی برای اصلاح این رویکردهای خطرناک وجود ندارد به خاطر این که رقابت انتخاباتی بین نامزدهای ثروتمند در جریان است که از بدو ورود به عرصه انتخابات دست به جیب شدند تا پایان آن که با خریدن رای به انتظار نتیجه انتخابات می نشینند .
آری، ما در هیچ جای کشور فرهنگ انتخاباتی بدخیمی چون رام چوله ها را شاهد نیستیم مگر این که غیرت شهروندی طبقات مردمی در این دو شهر بجنبد و با یک مشارکت حداکثری و انتخاب پاک این روند ناسالم را برهم بزنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار