اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
میلاد ملحانی طی حکمی از سوی رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به‌عنوان مشاور رسانه‌ای منصوب شد.
شوشان ـ در حکم سعید آتشبار، رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خطاب به میلاد ملحانی، آمده است: «با استعانت از ذات اقدس الهی و با عنایت به تعهد، شایستگی، سوابق علمی جنابعالی در حوزه رسانه ای و اطلاع رسانی استان خوزستان و ارتباط موثر با عناصر و مجموعه های فرهنگی و هنری استان و کشور و نیز تجربه موفق جنابعالی در مدیریت رسانه ای چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان از این تاریخ به عنوان مشاور رسانه ای اینجانب منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند منان و بهره گیری از تجربیات و توانمندی های شما در پیگیری شبکه و رسانه نفت و تولید محصولات هنری و رسانه ای و تشکیل کارگروهی از نخبگان و فرهیختگان عرصه هنر و رسانه جهت ارائه طرح کلان راه اندازی شبکه تلویزیونی نفت اقدام فرمائید.
در پایان توفیق و سربلندی جنابعالی در انجام وظایف محوله را از خداوند متعال آرزومندم.
میلاد ملحانی فعالیت حرفه‌ای در رسانه و روزنامه‌نگاری را از سال 1388 با همکاری در روزنامه ندای رسا، روزنامه راوی ملت، روزنامه اروند، هفته‌نامه برهان فردا، هفته نامه راوی سلامت، خبرگزاری رسا و ... شروع کرد و علاوه بر آن سوابقی مانند سردبیری سایت تحلیلی خبری شوشان، پایگاه خبری ندای رسا و ... را در کارنامه خود دارد.
ملحانی علاوه بر تألیف 2 کتاب در حوزه رسانه، در حوزه مستند و فیلمسازی نیز، تجربه کارگردانی و تهیه‌کنندگی 2 مستند و 4 فیلم در موضوعات اجتماعی را در کارنامه خود دارد. از جمله این آثار می‌توان به (در مسیر بهشت)، ( ساعت ده یادت نره) ، ( آپارتمان شماره شش ) ( پرواز ) ( ویران ) و ( تاک ) اشاره کرد، همچنین وی تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی مثبت چالش را در شبکه جهانی الاهواز بر عهده داشته است.
 ملحانی تا کنون با حضور در جشنواره‌های متعدد بین المللی و ملی در رشته های عکاسی و فیلمنامه نویسی رتبه‌های برتر را کسب کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار