شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۶
مدیرعامل هلال احمر خوزستان:
دکترخدادادی گفت: ارتباط صنعت با دانشگاه می تواند بسیار به جامعه کمک کند.باید از دانشگاهیان دعوت شود تا ارتباط تنگاتنگی بین صنعت و دانشگاه ایجاد شود. امیدوارم همپوشانی بین صنعت و دانشگاه ایجاد شود.
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امیدوارم در نمایشگاه فناوری های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش سوزی آینده حضور دانشگاهیان را ببینیم.
علی خدادادی در حاشیه سومین نمایشگاه فناوری های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش سوزی استان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همواره بحث پیشگیری بسیار می تواند موثر واقع شود.

خدادادی افزود: همیشه، پیشگیری مقدم بر درمان است. ما اگر شرایطی را مهیا کنیم که زمینه دستیابی یا سوء استفاده های احتمالی  کم شود قطعا خسارات و مشکلاتی را که بعد از آن شرایط به وجود می آیند را کم کرده ایم.  

وی با اشاره به حوادث طبیعی توضیح داد: حوادث طبیعی از دسترس ما دور هستند. اما با سیستم هایی که در اینجا وجود دارند می توان خسارات و مشکلات ناشی از آن حوادث را کاهش دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: همانطور که شاهد هستیم در قرن حاضر توسعه تکنولوژی روز به روز اهمیت پیدا می کند و ما نیز باید همگام با سایر کشورها از این تکنولوژی برخوردار شویم. در موضوع تکنولوژی، بحث حفاظتی می تواند برای مقابله با شرایط مختلف موثر باشد.

خدادادی همچنین اظهار کرد: متاسفانه خوزستان یک استان توسعه نیافته است. به قول امام خمینی خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد اما مسئولان مملکتی دین خودشان را به این استان ادا نکردند.

وی با بیان اینکه ما هر گامی که برداریم قطعا می تواند موثر واقع شود، گفت: در بحث امداد و نجات وقتی از جغرافیای استان می گوئیم کسی باور نمی کند که خوزستان مناطق برف گیر، کوهستانی، مناطق دریایی و مرزی دارد. این استان شرایط اقلیمی متفاوتی دارد و نیازمند توجه ویژه ای است.

خدادادی افزود: امیدوارم با شرایطی که حال فراهم شدن هستند با توجه به پتانسیل های موجود استان نگاه ویژه ای به استان شود به خصوص در زمینه های تکنولوژی اقداماتی صورت گیرد و نمایشگاه ها می تواند زمینه آشنایی و برخورداری را فراهم بکنند.

وی گفت: ارتباط صنعت با دانشگاه می تواند بسیار به جامعه کمک کند. متاسفانه در نمایشگاه حتی یک غرفه از دانشگاه ها ندیدیم. باید از دانشگاهیان دعوت شود تا ارتباط تنگاتنگی بین صنعت و دانشگاه ایجاد شود. امیدوارم همپوشانی بین صنعت و دانشگاه ایجاد شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه سیستم های نظارتی ما ضعیف هستند، گفت: این سیستم های نظارتی یا از دقت عمل پایینی برخوردارند یا تعهد لازم نسبت به کارهایشان را ندارند. اگر سیستم های نظارتی دقیقی را در صنایعمان داشته باشیم می تواند با نظارت دقیق شرایطی را فراهم کرد که امکان بروز حوادث به حداقل خود برسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار